קידום ממומן

קידום ממומן- PPC – Pay Per Click – תשלום לפי לחיצה, הוא קידום בתוצאות הממומנות במנועי החיפוש, כלומר, ארבעת התוצאות הראשונות בראש הדף המסומנות במילה ״מודעה״.

& PPC
MORE

קידום ממומן הוא הדרך המהירה להיראות ולהיחשף לגולשים, הדרך המהירה לבחון את אפקטיביות האתר או דפי הנחיתה, קידום ממומן היא הדרך המהירה להתחיל להרגיש את הלקוחות שלכם, ולבחון האם האתר שלכם אפקטיבי ומניב.

בקמפיין קידום ממומן אנו יכולים להחליט באילו ביטויים להיראות ובאילו לא, ומה הגולשים יראו ברגע שנעלה להם בתוצאות החיפוש של גוגל – איזו מודעה הגולשים יראו ולאן הם יעברו באתר (או לדף נחיתה).

בגדול – מי שמחפש תוצאות מהירות או מחפש לבחון אפקטיביות ולקבל מידע כמה שיותר מהר, הקידום הממומן בגוגל אכן יכול לספק מענה ראוי.

מחקר מילים
כמו בקידום האורגני, גם בקידום הממומן אנו נעזרים במחקר מילים, במחקר מילים המותאם ל PPC יש גם את עלויות המילים ליד כל מילה, כך אנחנו יכולים לדעת מראש כבר אילו מילים יקרות יותר ואילו פחות

כתיבת מודעות איכותיות ומקוריות 
אצלנו, לא מעתיקים ממתחרים! הקופיריטרים שלנו דואגים שהמודעות שעולות יהיו איכותיות ומושכות, וכמובן לא דומות למודעות המתחרים.

בניית קישורים
קישורים חיצוניים מאוד חשובים לקידום האתר, אבל הסוד פה הוא שהקישורים צריכים להיות איכותיים, אנו נותנים דגש על קישוריות איכותית, כלומר, את הלינקים שלנו, אנו דואגים לעשות ממקומות שבאמת רלוונטיים לגולשים ולא בכל מקום שאפשר להכניס לינק.

תקציב
על התקציב אתם מחליטים בעזרתנו, תמיד נוכל להמליץ לכם מתיי כדיי להפחית בכסף ומתיי כדאי להוסיף כסף לתקציב.

שלבי הקידום הממומן

טיפים ונקודות למחשבה

תקציב
התקציב שאתם מקציבים, הולך ישירות לגוגל, לא מגיע לכיסנו, ואנחנו לא נוגעים בכסף שלכם שמוקצב לפרסום הממומן, הכסף הולך ישירות ממכם לגוגל, בידקו האם הכסף שלכם מועבר ישירות לגוגל ולא לספק הקידום שלכם.

חסכון 
בחנו היטב את הקמפיין הממומן כיום, לעיתים התקציב מתבזבז על מילים שלמעשה האתר כבר מופיע בדף הראשון בגוגל, אם כבר אתם באורגני מובילים, מומלץ לנצל את התקציב לביטויים שאתם לא מובילים בהם וכך תרוויחו יותר חשיפה ללקוחות.

מתי לא להופיע 
המון פעמים אנו נתקלים בחברות אשר מבזבזות כסף בקמפיין הממומן שלהם כאשר הן עולות בביטויי חיפוש לא רלוונטים, כדי למנוע זאת, יש להוסיף ״מילים שליליות״, כך תמטבו את הקמפיין, תנצלו את התקציב בצורה איכותית יותר, ותגיעו ללקוחות רלוונטים.

מתי לעלות עם קמפיין ממומן 
מומלץ להשקיע משאבים בקמפיין ממומן כאשר האתר אינו מופיע בעמודים הראשונים בגוגל בביטויים רלוונטיים וחשובים לכם.

Roi – החזר השקעה 
חשוב לנו שתבינו, כל שקל שאתם משקיעים בקמפיינים ממומנים חייב להיות מוחזר עם רווח אליכם לחברה, ולכן מומלץ שתבדקו האם יש מעקב איכותי אחר הפניות שאתם מקבלים ומקור ההגעה שלהם, כך תוכלו לבחון האם הקמפיין הממומן אפקטיבי ומשתלם.

 

אני מעוניין בחבילת קידום אורגני לעסק

אנחנו שמחים שמצאת מה שמעניין אותך, מכאן אנחנו נחזור אליך – השאר פרטים ונציג ידבר איתך ויסביר לך איך מתחילים לעבוד! 

אני מעוניין בחבילת קידום boost לעסק

אנחנו שמחים שמצאת מה שמעניין אותך, מכאן אנחנו נחזור אליך – השאר פרטים ונציג ידבר איתך ויסביר לך איך מתחילים לעבוד!