מחקר מילים מנצח

עד כמה חשובות מילות המפתח הנכונות לקידום האתר שלכם? דמיינו כי אתם משקיעים הון עתק על קידום האתר אך מרבית הגולשים מחפשים את המוצר או השירות שלכם בכלל בביטוי אחר. לדוגמה תספורת בתל אביב עשויה להוביל לתוצאות שונות ממספרה בתל אביב. לכן, חשוב לערוך מראש מחקר מתאים ולבחור בפינצטה את מילות המפתח עליהן תקדישו את מירב המשאבים.

שהות במקום הראשון בגוגל

בביטוי "צימר בצפון" לא תעזור למי שיש לו מלון במרכז. משום, שהגולשים שיגיעו דרך חיפוש זה יהיו לא רלוונטיים עבור העסק. לכן, חשוב לעצור קמעה ולמצוא את הביטויים המתאימים ביותר לקידום. תהליך זה מכונה "מחקר מילים" ומהווה השלב הראשוני והחשוב ביותר בקידום האתר.

שמים עצמנו בנעליהם של הגולשים המחפשים אתכם
כאשר מבצעים מחקר מילים אנו בעצם שמים באמצעות עצמנו בנעליהם של הגולשים המחפשים אתכם. אנו מסוגלים לזהות את המילים האחרונות באמצעות מחקר על התהליך שעברו המתחרים המקדמים את האתר לפניכם וכן באמצעות כלים טכנלוגיים של גוגל ואחרים. לעתים, גם חיפושים ידניים יניבו תוצאות חשובות. אמדן נכון של מטרות והעדפות הקהלים שלכם יסייע להשיג את היעדים הבאים:

אחוז המרה גבוה
כאשר הגולשים שלכם מגיעים לאתר שאינו רלוונטי להם הם עוזבים אותו מיד או משאירים פרטים ללא כוונה ממשית לצרוך את המוצרים והשירותים שלכם. באמצעות התאמה נכונה של מילות המפתח אתם יכולים לזכות לאחוז המרה גבוה יותר מפני שהגולשים ימצאו באתר במהירות את הנושא אותו חיפשו.

חשיפה גבוהה יותר במנועי החיפוש
אם אתם מתאימים את מיללת המפתח לעמודי האתר, התוכן שלכם נחשב איכותי יותר עבור מנוע החיפוש והדף שלכם מקבל ציון טוב יותר. ציון זה מאפשר לאתר לעלות מעלה בתוצאות החיפוש.

כיצד מבוצע מחקר מילים?

על מנת לבצע את המחקר חשוב להכיר את הדרך בה הלקוח מגיע לאתר שלכם ומה הוא מחפש. מניסיון העבר גילינו כי לא מספיק לבחון אילו מילים הובילו את הלקוחות שלכם בעבר לאתר, אלא מה הטרמינולוגיה אותה הלקוחות מכירים בנישה שלכם. באמצעות מחקר מטרים תוך הסתייעות בכלים סטטיסטיים אנו מסוגלים לחזות בצורה אמפירית מה יהיו הביטויים שיובילו את הלקוח הבא אליכם.

נשתמש בדוגמה אמיתית. לקוחות בתחום התרגום מקדמים את האתר שלהם לעתים באמצעות ביטוי כמו "תרגום מעברית לאנגלית", משום שזה השירות שהם היו מחפשים לו היו לקוח. אך בפועל, למרות שביטוי זה מייצר אלפי חיפושים – הלקוחות המקישים אותו במנוע החיפוש פונים לשירותים חינמיים אוטומטיים של תרגום משפה לשפה.

הביטוי הנכון והמתאים יותר לקידום שירותי תרגום הוא דווקא בעל נפח חיפושים קטן יותר כמו "תרגום מסמכים לאנגלית". ההמרה של ביטוי זה תהיה טובה יותר ותוביל את הלקוחות המעוניינים לצרוך שירותי תרגום בתשלום לעסק.

איך אנו מבצעים מחקר מילות מפתח איכותי?

על מנת לייצר מחקר מילות מפתח איכותי אנו מתחילים דווקא מהאינטואיציה. בהתבסס על המידע שהלקוח סיפק על השרות, תוכן האתר הקיים שלו ואתרים של מתחרים ברשת אנו יוצרים רשימה ראשונית כללית ביותר של ביטוי מפתח.

כך אנו מכירים לראשונה את עולם המושגים של הלקוח בנישה הזו. באמצעות תהליך זה אנו מציפים רעיונות שונים לחיפושים פוטנציאלים המבוצעים דווקא על ידי גולש ממוצע שאינו מתמחה בתחום בו פועל העסק. לאחר מכן מתבצעת הצלבה בין קבוצות המילים ונעשית חלוקה לקטגוריות שונות.

משם נוצרים עוד ציפורי מילים המהווים ביטוי חיפוש בפני עצמם.

עוברים לניתוח המדעי באמצעות כלים סטטיסטיים ומדדים מדוייקים
השלב הבא מבוצע באמצעות כלים סטטיסטיים מתקדמים. כל מילה נבדקת לעומק לפי חיפוש יומי, נבדקת ההמרה מתוך אותם חיפושים וכן כמה פעמים המתחרים שלכם משתמשים בהן. מילים תחרותיות במיוחד יעלו יותר. בשלב זה הכלים הללו יציעו לנו גם מילות חיפוש נוספות. אנו משתמשים בכלי מילות החיפוש שגוגל מעניק ובעוד כלים לקידום אתרים.

יצירת הרשימה הסופים של ביטוי המפתח האופטימליים לקידום האתר
לאחר שאספנו את כל הנתונים אנו מקללים אותם לרשימת ביטויים בסדרי עדיפויות שונים. אנו מתייחסים בשלב זה למידת התחרותיות של כל ביטוי, נפח החיפוש הממוצע, מידת הרלוונטיות ואחוז ההמרה של כל אחד מביטוי המפתח. השיקולים המנחים אותנו הם: מידת הרלוונטיות לתכני האתר שלכם והשירותים או המוצרים אותם אתם מציעים.
אם אין עדיין תכנים באתר נעדיף להמתין עם מילות מפתח בתחרותיות מאד לשלבים מאוחרים יותר בקידום האתר. בנוסף, מילות מפתח עם מספר חיפושים נמוך יוצאו מהרשימה.

מעל 10 שנות ניסיון בקידום אתרים

השלב האחרון לפני שיוצאים לדרך
כעת נשארנו עם רשימות עיקריות. רשימת מילות המפתח או הביטויים שקל לקדם משום שאין להן הרבה תחרות. אם הן רלוונטיות לתחום האתר הן יעניקו אחוז המרה גבוה כיוון שיתאימו באופן מושלם לחיפוש. הרשימה השניה היא של ביטויים הקשורים ישירות לתחום האתר ומעניקים לו פוטנציאל חשיפה גבוה.
תהליך של מחקר זה כמובן לא מסתיים. מדובר בתהליך הנפרש לאורך כל תקופת הקידום ומשתנה בהתאם לשינויים באתר ובמילות המפתח של המתחרים. אנו שומרים כל העת על יתרון תחרותי עבורכם בזכות ניטור בלתי פוסק של האתר ולא רק מגיעים למקומות הראשונים בגוגל אלא גם שומרים על דירוג זה מול המתחרים.
מעוניינים לבצע מחקר מקיף למילות המפתח לפני התחלת פרויקט קידום האתר? התייעצו עמנו.

ההסמכות שלנו

אני מעוניין בחבילת קידום אורגני לעסק

אנחנו שמחים שמצאת מה שמעניין אותך, מכאן אנחנו נחזור אליך – השאר פרטים ונציג ידבר איתך ויסביר לך איך מתחילים לעבוד! 

אני מעוניין בחבילת קידום boost לעסק

אנחנו שמחים שמצאת מה שמעניין אותך, מכאן אנחנו נחזור אליך – השאר פרטים ונציג ידבר איתך ויסביר לך איך מתחילים לעבוד!