ניהול מוניטין

ניהול מוניטין נועד בעיקר עבור חברות / ארגונים / ידוענים / אנשים פרטיים. המטרה העיקרית היא להציף בעמוד הראשון בגוגל תוצאות חיוביות בנוגע לנושא מסויים ובמקרים צפציפים אף להוריד ולהסיר תוצאות שליליות המופיעות בגוגל. 

Reputation
Management

לעיתים, חברות גדולות, עסקים קטנים, אנשים פרטיים או ידוענים, מוצאים את עצמם מופיעים באיזכורים שליליים בגוגל, דבר הגורם להם לפגיעה בעסק, בתדמית או בשמם.
ניהול המוניטין מתבצע בכדי לשמור על דף התוצאות הראשון בגוגל נקי מידיעות שליליות, ולהסיר ידיעות כאלו. זאת בכדי לשמור על תדמית מוצר / שירות / אדם / חברה מסויימת, פגיעה במוניטין יכולה להגיע עד כדי פגיעה כלכלית משמעותית בעסק או באדם עליו יש אזכורים שלילים ובמידה ויש כאלו מומלץ להתחיל טיפול מיידי ולא להזניח, עם הזמן הידיעות לא חולפות אלה נשארות וממשיכות לפגוע בתדמית.

הצרכנים העיקריים המבקשים ניהול מונטין, הם בדרך כלל חברות אשר נכתבו עליהם דברים שלילים בעיתונות הכללית, בפורומים או במקומות כללים באינטרנט, ובחיפושים ספציפיים התוצאות הללו מופיעות בגוגל והגולשים נחשפים אליהן.

במקביל לחברות גדולות, יש גם אנשי ציבור, חברי כנסת, עמותות וארגונים אשר רוצים לנקות את שמם מידיעות לא חיוביות שעולות בגוגל בעקבות כתבה או בעקבות ביקורות, ולכן נזקקות לשירות זה. ניהול מוניטין הוא בעצם דחיקת ידיעות שליליות במילים אחרות, כאשר אנו שומרים על הדף הראשון בגוגל נקי מידיעות כאלו, החברות ואנשי הציבור לא נפגעים תדמיתית.

השירות מתאים לכל אדם אשר נפגע מידעה שלילית שמופיעה בדף הראשון בגוגל, ומעוניין להסיר אותה.

מי צריך ניהול מוניטין?

איך העבודה מבוצעת

ניהול המוניטין מתחיל בתהליך חקירה שאנו מבצעים, היכן יש ידיעות שליליות ובאילו פלטפורמות נכתבו הידיעות, האם זה באתרי חדשות גדולים? פורומים? פייסבוק? רשתות נוספות?

ברגע שאנו יודעים באילו מקומות ישנן מודועת שליליות עבור המוצר / החברה / המותג, אנו נתחיל ליצור אסטרטגיה לטיפול בנושא, הכוללת פתיחת פייסבוק חדש, בלוג, תגובות בפורומים ואף בניית אתר ספציפי למטרת הנושא.

ניהול מוניטין לעיתים ידועה כעבודה סזיפית ושחורה, אך בסופו של תהליך משתלמת. בנוסף, אנו מודעים לרגישות הנושא ולרוב עבודות אלו נשארות בין הספק לחברה בלבד, איננו מפרסמים למי אנו נותנים את השירות. נושא הסודיות הוא מרכיב חשוב בכל הקשור לשירות זה.

דחיקת ידיעות שליליות או הפצת חיוביות

כחלק מתהליך שיפור המוניטין, אנו מנטרים את הידיעות השליליות, הפעולות שאנו עושים הן גם העלאה וקידום של ידיעות ועמודים המפיצים ידיעות חיוביות אודות אותו נושא, וגם דחיקה של ידיעות שליליות מהעמוד הראשון ע״י הכנסת תוכן חיובי לעמוד הראשון או פניה ישירה למפרסמים ובעלי האתרים בניסיון למחוק את התוכן הפוגעני.

אני מעוניין בחבילת קידום אורגני לעסק

אנחנו שמחים שמצאת מה שמעניין אותך, מכאן אנחנו נחזור אליך – השאר פרטים ונציג ידבר איתך ויסביר לך איך מתחילים לעבוד! 

אני מעוניין בחבילת קידום boost לעסק

אנחנו שמחים שמצאת מה שמעניין אותך, מכאן אנחנו נחזור אליך – השאר פרטים ונציג ידבר איתך ויסביר לך איך מתחילים לעבוד!