הגדלת כמות החשיפות החודשית

כיום, לקוחות רבים מחפשים בגוגל את המוצר או השירות שלכם. אם האתר שלכם לא מופיע בתוצאות הראשונות אתם עשויים להפסיד את הלקוחות הללו. מיקום נמוך החל מהעמוד השני ומטה עולה לכם כסף! אתם מפסידים את הלקוחות החדשים למתחרים הנמצאים בראש העמוד הראשון.

כיצד מגדילים חשיפות?

על מנת להגדיל את כמות החשיפות החודשית שלכם, אנו פועלים בשיטת קידום ייחודית המעלה אתכם בביטויים בעלי הרלוונטיות הגבוהה ביותר לעסק שלכם. חיפושים של שירות שאתם מעניקים, מוצר שאתם מוכרים או מסר שאתם מעבירים – כל אלה יפנו אליכם את הגולשים האיכותיים ביותר אם תופיעו במקומות הראשונים בגוגל.

אין זה מספיק להופיע רק בביטוי אחד או שניים. הגולשים מחפשים היום את השירות שלכם בשלל ביטויים. לכן על מנת שהאתר שלכם יחשף לכמה שיותר זוגות עיניים, עליכם לשאוף להגדיל את כמות האנשים הנכנסים לאתר.

כיצד תגבירו את החשיפה?
אנו מתמקדים לא רק בביטויים קצרים אלא גם בביטויים ארוכים המכילים שלוש מילים ויותר ומכונים ביטוי זנב ארוך. לדוגמה – אם אתם עוסקים בתחום טכנאות השיניים, חשוב לקדם את הביטוי "טיפול שיניים", אך גם להוסיף את המיקום הגיאוגרפי, למשל – "טיפול שיניים ברמת גן". אנו מסוגלים להגביר את החשיפה שלכם ללקוחות הנמצאים באזור שלכם ולהגדיל את החשיפה לאתר.

מהו פוטנציאל החשיפה שלכם?

נדגים את פוטנציאל החשיפה באמצעות דוגמה הרלוונטית לנישה בה אנו פועלים. ננסה לבחון את כמות החיפושים החודשים של ביטויים שונים בתחום קידום האתרים. נוכל לזהות את הנתונים הבאים:
קידום אתרים – בוצעו 22,000 חיפושים

קידום אתרים בגוגל – בוצעו 6,600 חיפושים

קידום אתרים באינטרנט – בוצעו 1,300 חיפושים

קידום אתרים בישראל – בוצעו 140 חיפושים

באילו ביטויים כדאי לקדם את העסק שלכם?

אם תצליחו לקדם את העסק שלכם בכל הביטויים, תוכלו להגיע לפוטנציאל חשיפה עצום של 30,240 גולשים. הביטויים הארוכים יותר יהיו תחרותיים פחות ויהיה קל יותר לקדם אותם. לכן, חשוב לא להסתפק רק בביטוי המפתח התחרותיים ביותר כמו: "קידום אתרים" ו"קידום אתרים בגוגל" על מנת לקדם את האתר, אלא להוסיף כמות גדולה של ביטוי זנב ארוך.

אם כן, "פוטנציאל החשיפה" הוא סך כל כמות הגולשים הצפויים לראות את האתר שלכם בתוצאות החיפוש. בביטוי זנב ארוך המשולבים בביטויים קצרים בתחום קידום האתרים שציינו, פוטנציאל החשיפה הוא 30,240.

כיצד תוכלו להגדיל אף יותר את החשיפה לאתר שלכם?
קיימות דרכים נוספות להגדלת החשיפה לאתר. מלבד קידום בביטויים נוספים מומלץ לשתף עם הגולשים מידע ברשתות חברות, להתחיל דיון בין גולשים בפוסטים, בלוגים ופורומים לאתר זירות נוספות בהם נמצא קהל היעד שלכם ולבחור מגוון רשתות חברתיות נוספות. כל אלה יוכלו למקסם את כמות האנשים הנחשפים למותג שלכם ולבנות את המותג והנוכחות שלכם ברשת.

דרך נוספת היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי בפורמט של טקסט, אינפוגרפיקה או ווידאו שישותף בין גולשים המחפשים מידע רלוונטי. לדוגמה: אם תלמדו אנשים על תזונה בריאה וחשיבות מרכיבים שונים בתזונה, תוכלו לשווק ביתר קלות את המוצרים הבריאים הללו לאחר ששותפו על ידי גולשים המתעניינים בשיפור התזונה ואיכות החיים שלהם.

עמוד הפייסבוק שלכם צריך להשאר מעודכן ורלוונטי ולהעניק ערך מוסף לגולשים כמו גם יצירת קשר קבועה עם הגולשים שלכם באמצעות טוויטר ויוטיוב. אלו הן רק חלק מהטכניקות באמצעותן תוכלו להגדיל את כמות החשיפות החודשית. נשמח לייעץ בתחום ולשתף עמכם טכניקות נוספות בהם אנו עושים שימוש בקידום האתרים של לקוחותינו.

מעל 10 שנות ניסיון בקידום אתרים

ההסמכות שלנו

אני מעוניין בחבילת קידום אורגני לעסק

אנחנו שמחים שמצאת מה שמעניין אותך, מכאן אנחנו נחזור אליך – השאר פרטים ונציג ידבר איתך ויסביר לך איך מתחילים לעבוד! 

אני מעוניין בחבילת קידום boost לעסק

אנחנו שמחים שמצאת מה שמעניין אותך, מכאן אנחנו נחזור אליך – השאר פרטים ונציג ידבר איתך ויסביר לך איך מתחילים לעבוד!